4 februarie 2011

Experienta proprie

Am doi copii, un baiat (mare) de 4 ani si o fetita de 3 luni. Acum 2 ani am vazut prima data la o prietena scutece lavabile, dar atunci am crezut ca este scump si ca mi-as face numai mai multa treaba decat aveam deja. Ulterior mi-a parut rau ca nu m-am informat atunci mai aprofundat. Cu fetita am inceput sa folosesc scutece lavabile cand avea o luna si o greutate de 4kg. De atunci sunt captivata de diferitele modele si culori si am devenit un "colectionar ".

Sotul meu e inginer. Cand i-am spus despre planurile mele cu scutecele lavabile m-a pus sa calculez cat ne va costa intr-adevar. Rezultatul a fost convingator si de atunci si el ma sustine .

Entuziasmul nu mi-a scazut si sper ca nici nu se va reduce cu timpul. Am cautat si am citit mult pe internet despre experienta si problemele altora, si cred ca sunt pregatita sa am perseverenta, avand informatiile necesare pentru solutia problemelor care pot aparea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.